Toen ik mama werd van Sophie bleek de wikkeldoek direct een
uitkomst. Uren kon ik met haar op de bank zitten, heerlijk geborgen in een zachte wikkeldoek. Ik gebruikte de wikkeldoek voor onze bezoekjes aan de huisarts en het consultatiebureau en liet de kraamvisite Sophie vasthouden in de wikkeldoek. Zo voorkwam ik dat ze werd blootgesteld aan allerlei vreemde geuren. Maar….. toen ik Sophie wilde afdrogen met één van mijn aangeschafte wikkeldoeken bleken deze totaal geen vocht op te nemen. Dit bleek aan de stof te liggen. Wat baalde ik hier van, dat moest anders kunnen.

Vandaar dat ik sinds juli 2021 ben gestart met de verkoop van duurzame wikkeldoeken. Die goed absorberen en die je dus met een gerust hart kunt gebruiken om je kindje mee af te drogen. Onze prachtige items liggen vooralsnog nog niet in de winkel maar zijn uitsluitend online verkrijgbaar. Wij versturen binnen Nederland en naar België, maar woon je in de buurt dan is ophalen altijd mogelijk.

Ik pak het graag wat anders aan. Waarom? Omdat ik jou en je
kindje wil laten stralen, maar tegelijkertijd oog wil hebben voor duurzaamheid, onze leefomgeving en de natuur! Al onze stoffen zijn met zorg geselecteerd en hebben een hoog absorberend vermogen en zijn OEKOTEX of GOTS gecertificeerd. Onze wikkeldoeken worden met de hand gemaakt waardoor we de oplages klein houden.

Leuke side note: ik gebruik onze wikkeldoeken nog altijd voor Sophie ( ruim 2 jaar).

Klachten en Garantie

Klachten & Garantie

 

Garantie

Wij hechten veel waarden aan onze producten en doen er alles aan om de artikelen in goede conditie bij u af te leveren. Toch kan het voorkomen dat er iets kapot gaat waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. U bent wettelijk verplicht om binnen 2 maanden na de constatering van het gebrek hierover bij ons een melding te maken. Wanneer het gebrek binnen het garantietermijn valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

 

Klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sophiesfavorites.nl. Wij denken graag met u mee om tot een passende oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Extra's voor jou!

Gratis cadeau service

Omdat ik vind dat het uitpakken een feestje hoort te zijn pak ik jouw bestelling gratis voor je in. Heb je speciale wensen? Wanneer je dit laat weten in het opmerkingenveld van je winkelwagentje ga ik er mee aan de slag.

Gratis persoonlijke boodschap

Iedere bestelling voorzie ik van een persoonlijk kaartje. Wil jij een cadeautje rechtstreeks naar de kersverse ouders of mama (to be) opsturen. Ook dit is mogelijk! Je kunt nu geheel gratis een kaartje naar keuze aan je winkelwagen toevoegen. In het opmerkingenveld van je winkelwagentje kun je vervolgens jouw persoonlijke boodschap achterlaten. Het kaartje met de persoonlijke boodschap worden rechtstreeks verzonden.

En nog veel meer leuks

Om je een geluksmomentje te bezorgen ontvang je nog meer leuks! Om van jou uitpakmomentje een feestje te maken! Ik doe bij iedere bestelling een dansje. Doe jij dit bij het uitpakken?